3.9.10

I'll give you psychic readings


weird "psychic hand" drawing by me.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Sori, unohdin ihan totaalisesti vastata eilen viestiin. Siinä vaiheessa kun muistin sen, olin jo niin syvällä peitonmutkassa että kännykkään tarttuminen ja muun kun näppäinlukon aukominen ois vaatinut liikoja. Verenpaine on joo varmaan laskenu, kuten yleinen olotilakin. Kipeenä siis jälleen, kerkesinkin jo ihmetellä että missähän mun ikuisuusflunssat taas viipyy. Silitin eilen hillittömän kasan mun vaatteita ja järjestin vaatekaappini uuteen uskoon. Taas on neuleet ja t-paidat näteissä pinoissa. Tänään jatkuu pyykkiruljanssi. Kohtasin myös iltamyöhällä suurimman hämähäkin mitä oon koskaan nähnyt. Se kipitteli 10cm jaloillaan meidän eteisen halki aiheuttaen mulle melkein sydänkohtauksen. Hyi saatana. Sen kohtalosta ei sitten sen enempää.

Tää käsi on hieno, kyllä susta vielä Laine tehdään. Kaipa siinäkin on vaan se että keksii jonkun oman tyylin ja jutun joka on helposti tunnistettavissa niin hyvä tulee.

-mää