28.1.11

choke on tears Mr. Brightside



Stockholm right after I missed my boat in September.

6 kommenttia:

Isa kirjoitti...

aaaaa ihania kuvia en kestä!

satu kirjoitti...

isa: kiitos kiitos!!! lähe ihmees tukholmaan ku kerta asut siellä "lähellä" ::DDD oon kade.

Isa kirjoitti...

nii vois kyl sit ku on aikaa ja rahaa, nyt oon rutiköyhä ja koulu hönkii niskaan :D ärr en tykkää ku sinne pitää mennä laivalla, inhoon laivoja... täynnä kännistä porukkaa. ja ne kokolattiamatot! miten helvetisti ne onkaan imeny itteensä oksennusta, kusta ja paskaa vuosien varrella, kaikkee ei taatusti saada siivottua. yrgh.

satu kirjoitti...

hehehe ::DD totta,aamuvuorolla ku menee,ei oo kännisii (yleensä)!! mä aina piiloudun johonkin nurkkaan ja nukun tai syksyllä olin ypöyksin tyhjällä kannella kun muut ei tarennu tulla sinne.aika köyhänä mäkin oon mennyt,matkat edestakas 20e ja sit couchsurfing.orgista yöpaikka.koulu on kyllä bitch,työt myös.ampaset sinne heti kirjotusten jälkeen!

Niin ja hei,toivottavasti sun kirjeen ei ois kuulunut jo tulla ku ei oo näkyny.kait annoin sen uuden osotteen? :D muistini on hyvä.

Charlotte kirjoitti...

This is one of my favourite songs ever and Stockholm looks really nice x

Isa kirjoitti...

joo, kyllä sitä pienel rahal pärjää mut mulla on tili ihan nollilla most of the time :D ja joo annoit oon nyt vaan vieläkin venyttänyt koko touhua argh! menee hermot itteni kanssa. luultavasti kirjotan sen tänä yönä samalla ku opiskelen :D viimestään torstaina menee postiin, sen uskallan luvata!